Rekordowa sprzedaż w Dniu Singla, Alibaba i JD chwalą się wynikami
Rekordowa sprzedaż w Dniu Singla, Alibaba i JD chwalą się wynikami sprzedaży. Amerykańskie sklepy mogą pomarzyć o takich wynikach.
Największy event sprzedażowy na świecie już za nami, znamy już wyniki sprzedaży największych chińskich platform handlowych. Zeszłoroczne rekordy zostały pobite.
Dzień singla który świętowany jest dnia 11.11 w Chinach obchodzony w ten sposób, że robi się zakupy, zaś same sklepy w tym dniu oferują dużo promocji i przecen.
Alibaba, największy chiński sklep e-commerce, ustanowił przedwczoraj światowy rekord ze sprzedażą przekraczającą 25 miliardów dolarów w ciągu jednego dnia.
Sieć Alibaba notowała 256 000 transakcji na sekundę w swojej mobilnej aplikacji płatniczej Alipay, która iągnęła 25,3 miliardów dolarów wpływów wygenerowanych głównie za pośrednictwem swoich sklepów Taobao i Tmall.
Nowy rekord stanowi wzrost o 39% w stosunku do zeszłorocznego (~ 17,9 miliardów dolarów). Kwartalne przychody Alibaby dzięki temu wzrosły 61%.
Rekordowa sprzedaż w Dniu Singla, wyniki znacznie lepsze od Black Friday i Cyber-Monday.
Sprzedaż w Dniu Singla jest znacznie wyższa niż amerykańska wyprzedaż w trakcie Black Friday i Cyber-Monday. W 2016 r. w Czarny piątek sprzedano artykuły za 3 miliardy dolarów, a w Cyber Poniedziałek za 3,45 miliarda dolarów.
Alibaba opublikowała także kilka interesujących statystyk:
odnotowano w sumie 812 milionów zamówień
sprzedano produkty 140 000 marek
sześciu sprzedawców dnotowało sprzedaż przekraczającą 150 milionów USD
Konkurent Alibaby, JD.com pochwalił się sprzedażą za ponad 19 miliardów dolarów zajmując drugą pozycję w Chinach. Wyniki sprzedaży mniejszych sklepów, jak Gearbest, Banggood itp. nie są jeszcze znane.