KUKIRIN G2 MAX. Więcej niż hulajnoga
Hulajnogi elektryczne stały się bardzo popularne, zwłaszcza w miastach gdzie pozwalają się szybko przemieszczać omijając korki. Pojazdy te przeszły ewolucje stając się skuterami elektrycznymi. Dziś zaprezentuje wam bardzo ciekawy skuter elektryczny , który cechuje się 10″ oponami, na amortyzatorach kołach , bezszczotkowym silnikiem o mocy 1000 W, który zdaniem producenta pozwala rozpędzić się do 55 km / h, Bateria o pojemności 20 Ah przekłada się na zasięg ok 80 km, pojazd ma też zdejmowane siedzenie i regulowaną wysokość kierownicy.
SPECYFIKACJA
Maksymalne obciążenie: 120 kg
Szerokość kierownicy: 25,4 mm
Wysokość podwozia: 230 mm
Rozmiar pedału: 545 * 211 mm
Prędkość: brak Obciążenie: 1 poziom 15 km / h, 2 poziom 30 km / h, 3 poziom 60 km / h 65 kg
Ładowanie: 1 poziom 15 km / H, 2 poziomy 30KM / H, 3 Level55KM / H
Przebieg: 80KM
Nachylenie: 30 °
System hamulcowy: Hamulec tarczowy, hamulec E-
Brak Odległość hamowania: 8-12M
Wodoodporność: IP54
Materiał ramy: Al
Materiał: PU
Moc znamionowa: 1000W
Natychmiastowa maks . Moc: 1200 W
Maks. obr./min: 1250 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 25 N.M / S
Światło LED: 4 szt.
Moc (W): 8 W
Kąt wiązki: 45 °
Obszar napromieniowany: 80 metrów kwadratowych
Opona: 255 * 80 mm Odciążona opona pneumatyczna
Bateria
Bateria: 48V 20Ah
Czas ładowania: 10-11h
Wymiary i waga
Waga netto: 31 kg
Rozmiar po rozłożeniu: 1260*605*1300 MM
Rozmiar po złożeniu: 1260*605*580 MM
Zawartość Paczki
1 x Skuter Elektryczny
1 x Zestaw Narzędzi
1 x Instrukcja
1 x Siedzisko
1 x Ładowarka
1 x Śruba Siedzenia
1 x Śruba Blokująca Uchwyt Uchwytu
OSTĘPNOŚĆ I CENA
KUKIRIN G2 MAX Cena : 4149zł. https://ad.admitad.com/g/i2hgprg6z8f7f8f421eec79c1e2430/?ulp=https%3A%2F%2Fwww.geekbuying.pl%2Fpl%2Fhulajnogi-elektryczne%2F3275-skladana-terenowa-hulajnoga-elektryczna-kukirin-g2-max-opony-10275-cali-silnik-bezszczotkowy-1000w-akumulator-48v-20ah-6972985280811.html 150 PLN zniżki z kuponem : MX5HA2EM Wysyłka jest z Polski i jest realizowana błyskawicznie, od zakupu w domu w 3 dni.
RECENZJA WIDEO
BUDOWA I WYGLĄD
Już na pierwszy rzut oka widać że skuter ma solidną budowę i atrakcyjny wygląd. Utrzymany jest w czarno pomarańczowej kolorystyce. Pojazd ma regulowaną wysokość kierownicy i regulowana wysokość siodełka. Zarówno siodełko jak i kierownica są składane. Na kierownicy jest hak, można na nim coś powiesić, a po złożeniu kierownicy i zaczepieniu haka o wspornik można łatwo przenosić hulajnogę.
Hulajnoga wykonana jest z aluminium, waży 31kg i ma nośność 120kg. Posiada stopień ochrony IP54 co gwarantuje ochronę przed bryzgająca wodą.
Na 10 calowych kołach mamy hamulce tarczowe, które zapewniają krótką drogę hamowania, Opony maja terenowy bieżnik by nie tracić przyczepności w terenie o nachyleniu nawet 30%.
Szeroki podest ma powłokę antypoślizgową, pod którą ulokowano baterię, zaś gniazdo ładowania zabezpieczono klapka na sprężynie. Z tyłu można zmontować podstawę do siodełka.
Z przodu mamy dwa światła które służą jako kierunkowskazy, podobnie jak czerwone światła na boku platformy.
Z tyłu jest ledowe światło pozycyjne jak i stopu.
Z przodu jest bardzo mocne jasne światło. Wszystkie przewodu są splecione sprężyną maskującą , a dodatkowo poprowadzono je wewnątrz drążka co daje dodatkowa ochronę i wygląda dobrze.
Bardzo dobrze zabezpieczono przegub drążka kierownicy. Po rozłożeniu mamy auto zatrzask, ale dodatkowo jest dokręcany klin. Drążek kierownicy ma 3 stoponiową regulacje wysokości.
Na kierownicy po lewej stronie mamy włącznik świateł przełącznik kierunkowskazów i klakson.
Po prawej stronie mamy stacyjkę, manetkę przepustnicy oraz przycisk służący do włączania skutera.
W środkowej części jest wyświetlacz na na którym widzimy bieżącą prędkość, aktualny bieg, wskaźnik świateł, kierunkowskazów , napięcie baterii oraz poziom naładowania a także przebyty dystans.
Biegi zmieniamy przyciskając przycisk pod manetką przepustnicy.
Trzykrotne szybkie przyciśnięcie przycisku otwiera menu serwisowe gdzie możemy zmienić między innymi jednostkę długości (km, mile) wybrać napięcie akumulatora, średnice opon oraz wybrać rodzaj startu od zera czy dopiero po wprowadzeniu hulajnogi w ruch. Ważnym parametrem jest możliwość ograniczenia maksymalnej prędkości, zwłaszcza jak z hulajnogi ma korzystać dziecko.
JAZDA.
Od razu musze powiedzieć że jest to najwygodniejsza hulajnoga jaką miałem. Dwa sprężynowe amortyzatory i duże jak na hulajnogę opony sprawiają że jedzie się bardzo miękko, wręcz płynie. Pojazd jest dosyć zrywny, trzeba dobrze wyczuć przepustnicę. Jest to bardzo szybka hulajnoga, producent deklaruje że rozpędza się do 55km/h, mi jednak udało się osiągnąć 50km/h, przy wadze 84kg. Hamulce są bardzo sprawne, wiec gwałtowne hamowanie może być bardzo niebezpieczne, można łatwo przelecieć na pojazdem. Pojazd jest bardzo stabilny nawet przy dużych prędkościach nie wpada w drgania, co zdarza się konkurencji, dobrze też trzyma się drogi. Jeżeli komuś nie odpowiada stojąca pozycja, to może zamontować siodełko i zamienić pojazd w skuter elektryczny. Wysokość siodełka i kierownicy można ustawić pod siebie i wygodnie przemieszczać się. Do wyboru mamy 3 poziomy maksymalnej prędkości, odpowiednio 15, 30 i 55km/h.
Pomimo że skuter posiada kierunkowskazy, to nie jest pełnoprawnym skuterem w myśl polskiego prawa. Ponadto hulajnogami nie wolno poruszać się szybciej niż 20km/h po ścieżkach rowerowych. Po chodniku można przemieszczać się z prędkością pieszego, a po jezdni tylko jeżeli prędkość na niej jest ograniczona do 30 km/h lub niższa. Na hulajnodze nie można przewozić innych osób ani znacznych pakunków.
Bateria KuKirin G2 Max
Akumulator o napięciu 48V ma pojemność 20Ah i oferuję do 80 km zasięgu. Jednak wpływ na osiągnięty dystans ma wiele czynników takich jak prędkość z jaką jeździmy, ciśnienie w oponach, waga kierowcy, nachylenie terenu, temperatura powietrza i siła wiatru. Realnie zasięgi są więc mniejsze, przeciętnie będzie to około 60 km.
Ładowanie trwa około 6- 7 godzin.
PODSUMOWANIE
KUKIRIN G2 MAX jest wszechstronnym pojazdem elektrycznym o dużym zasięgu i wysokiej prędkości. Możemy z pojazdu korzystać jak z typowej hulajnogi elektrycznej, lub też zamienić ja w skuter elektryczny. Duże koła na solidnych amortyzatorach sprężynowych powodują, że jazda jest bardzo wygodna. Duże prędkości mogą dostarczyć odpowiedniej porcji adrenaliny. Duży zasięg i solidna budowa to kolejne atuty przemawiające za zakupem.
Polecam
witam, 31kg czyli odpada w świetle polskich przepisów ?
siodełko też zakazane
siodełko też zabronione